London Lite's war against the BBC


London lite the free paper they give out in the afternoon keeps publishing bad comments about the BBC, who owns london lite?
i know sky owns one of the free papers in the afternoon,
this is the second time i read "readers comments" bashing the BBC, the papers seems to publish more bad comments than good comments
bit dodgy...